Sycylia Wrzesień

Sycylia - Trapani -Favignana - Marettimo- Levanzo - Erice

  • 14.09- 21.10.2019
  • Marina Trapani
  • Dufour 460 (2016)

Zaokrętowanie

   14.09.2019 – Trapani

Wyokrętowanie

   21.09.2019 – Trapani

1 600 PLN

Dokładamy starań by nasze rejsy odpowiednio balansowały czasem spędzonym na żeglowaniu jak i na lądzie. Przy planowaniu trasy staramy się wyrównać dzienne przebiegi, przeplatać je postojami w uroczych zatokach, a żeglowania było okraszone wyśmienitą linią brzegową tudzież widokami.

Dzień 1.

Przybycie do Mariny Trapani- nasz punkt startowy. Odbiór jachtu przez Skippera, zaokrętowanie załogi, sprawy organizacyjne, prowiant, oraz oczywiście integracja załogi.

Marina Trapani położona we zachodniej części wybrzeża Sycylii. (fot 1,2)

Dzień 2.

Podróż wzdłuż wybrzeża  ok 25 Mm do po drodze postój w zatoce miasteczka San Vito La Capo.(fot 3,4)

Dzień 3.

Ok 30 Mm i jesteśmy na sąsiedniej wyspie Levanzo, planowany postój na kotwicy (fot 5,6)

Dzień 4

Dzień przeznaczony na niespieszy rejs do  wokół wyspy Marettimo z postojami gdzie przewidziana wycieczka piesza do lokalnego Castello całość ok 15Mm  .(fot 7,8)

Dzień 5.

Ok. 20Mm dzieli Nas od  Marsali , tam przewidziane nocne penetrowanie starówki , zabudowa Mauretańska, klimat i oczywiście lody Sycylijskie .(fot 9,10)

Dzień 6.

To odcinek ok 20 Mm  do wyspy Favignana, wycieczka do groty dostarczy Nam fantastycznych widoków.(fot.11,12)

Dzień 7.

Ostatnie spacery i powrót do portu macierzystego, Trapani ok. 40 Mm, gdzie tradycyjny toast za tych, co z morza wrócili, zdanie jachtu, oraz tak lubiane tańce do białego rana, kiedy to żegnać będziemy zatokę Neapolitańską, do następnego rejsu Ku Chwale!

I jako że trafiamy w miejsce bogate w atrakcje na bonus podczas powrotu do Trapani zwiedzimy Erice czyli kamienne miasto niesmagnięte zbytnio cywilizacją  🙂

Oczywiście założenia trasy ze względu na kondycję załogi, gniew Posejdona czy inne okoliczności, mogą ulec zmianie. Zawsze jednak staramy się czynnie, intensywnie i ciekawie spędzać czas, organizując spontaniczne wycieczki czy odkrywając miejsca niedocenione przez turystykę komercyjną. Lub też po prostu spędzać czas na plażowaniu, cieszeniu się słońcem i towarzystwem znajomych przy kawuni i łupaniu orzechów, snując plany na kolejne rejsy

…czego Wam niezmiennie życzy

Wygodna, nowa, komfortowo wyposażona jednostka. Wnętrze wykonane w nowoczesnym stylu, bardzo jasne. Nowatorskie podejście do zabudowy nie wpłynęło na szczęście negatywnie na przestrzeń oraz ilość schowków. Pod pokładem zmieszczą się wszelkie potrzebne przedmioty. Liczne zamykane bakisty pomagają bezpiecznie zasztauować prowiant oraz rzeczy osobiste.

Jacht zwrotny, dobrze się prowadzi. Wyposażenie nawigacyjne oraz takielunek na najwyższym poziomie. Właściwości nautyczne tego modelu wydają się być bardzo dobre. Długa linia wodna, ostry dziób i dwa koła sterowe sugerują sportowy charakter jednostki.(fot.13,14,15)

Specyfikacja techniczna:

    • Liczba osób:10 (8+2)Zamykane sypialnie:4 Rok produkcji:2016 Powierzchnia żagli:- brak danych -Długość całkowita:14,15 m Wysokość w kabinie:- brak danych -Szerokość całkowita:4,50 m Zanurzenie maksymalne:2,20 m Masa własna:- brak danych -Zbiornik paliwa:250 l
Zanurzenie minimalne:
Liczba osób:
10 (8+2)
Zamykane sypialnie:
4
Rok produkcji:
2016
Powierzchnia żagli:
– brak danych –
Długość całkowita:
14,15 m
Wysokość w kabinie:
– brak danych –
Szerokość całkowita:
4,50 m
Zanurzenie maksymalne:
2,20 m
Masa własna:
– brak danych –
Zbiornik paliwa:
250 l
Zanurzenie minimalne:
– brak danych –
Wysokość masztu:
– brak danych –
Typ miecza:
kilowy
Typ steru:
głębinowy + koło
Typ silnika:
diesel
Marka silnika:
Volvo
Moc silnika:
75 KM
Umiejscowienie silnika:
stacjonarny
Zbiornik wody:
530 l
Zbiornik wody brudnej:
– brak danych –
j:
– brak danych –

 

Przykładowe wyposażenie :

  • grot pełnolistwowy
  • genua rolowana
  • koło sterowe
  • autopilot
  • plotter GPS w kokpicie
  • echosonda
  • log
  • elektryczna winda kotwiczna
  • kotwica główna i zapasowa
  • elektryczna pompa zęzowa
  • szprycbuda
  • bimini
  • stolik w kokpicie
  • prysznic zewnętrzny
  • kamizelki ratunkowe
  • szelki bezpieczeństwa
  • koło ratunkowe
  • ponton
  • pościel, poduszki i ko

Dokumenty:

  1. Paszport lub dowód osobisty. Koniecznie sprawdzić datę ważności dokumentu
  2. Prawo jazdy. Może się przydać w przypadku wycieczek
  3. Potwierdzenie ubezpieczenia, karta EKUZ
  4. Karty pokładowe (w aplikacjach lub drukowane)

 

Odzież i rzeczy osobiste:

Najgrubsze rzeczy nakładamy na siebie.

  1. Bielizna 
  2. Ciepła bluza lub polar (szczególnie na rejsy jesienne i wiosenne)
  3. Spodnie dresowe lub polarowe
  4. Krótkie koszulki i spodenki
  5. Kurtka przeciwdeszczowa
  6. Czapka, rękawiczki
  7. Kostiumy kąpielowe
  8. Buty (z nierysującą podeszwą)
  9. Buty do wody, na kamieniste plaże
  10. Sandały i klapki pod prysznic
  11. Okulary z filtrem UV
  12. Kosmetyki, ręczniki. Pamiętamy, że maksymalna objętość płynu w bagażu podręcznym to 100 ml
  13. Dla kobiet. Suszarka do włosów. Na jachcie są gniazda 230V ale dostępne tylko gdy jesteśmy w porcie z podłączeniem do kei.
  14. Lekarstwa na chorobę morską (Travel Gum, Lokomotiv, Aviomarin)

Rozrywka

  1. Ulubiona muzyka na telefonie lub pendrive.
  2. Aparaty, kamery, telefony komórkowe.
  3. Ładowarki do telefonów. Na jachcie są gnaizda 230V ale dostępne tylko gdy jesteśmy w porcie z podłączeniem do kei.

Najlepiej spakować się w miękką torbę, plecak. Lepiej schować na jachcie.

Wymiary bagażu podręcznego możemy sprawdzić na stronie linii lotniczych. Gdy lecimy Ryanairem, Easyjetem i Wizzairem. Najmniejszy limit ma Ryanair 55x40x20 cm.

Co jest zawarte w cenie „kojowego” ?

Opieka skippera, wraz ze szkoleniem z  zasad bezpieczeństwa  i obsługi urządzeń znajdujących się na jachcie, a dla chętnych z żeglarskiego rzemiosła, nawigacji, czy znajomości akwenu-locji, itp.

·         Wyposażenia jachtu, wraz z pontonem silnikiem, kabiny  oczywiście posiadają wszystko co niezbędne do komfortowego noclegu, a kambuz do przygotowania posiłków, morskie toalety z ciepłą wodą i prysznicami, sprzątanie po rejsie, ubezpieczenia kaucji. 

·         Wyśmienita atmosfera, niezapomniane przeżycia, i przygoda która wraz z zawiązanymi znajomościami uwolni Was drodzy czytelnicy od stresu i naładuje Wasze

„ życiowe akumulatory” do następnego morskiego rejsu.

                                                                              Co nie jest zawarte w cenie ?

·         Transport do  mariny. Z zasady pomagamy w organizacji najkorzystniejszych opcji, w rezerwacji i zakupie biletów, staramy się jak to możliwe, podróżować w grupie by transfer do mariny dla nikogo nie  stanowił stresującego przeżycia.

·         Składka na prowiant, paliwo, porty, ubezpieczenia to z reguły 200 E na os.

·         Indywidualne  dobrowolne ubezpieczenia turystyczne, z reguły kupujemy dla chętnych grupowe koszt waha się ok 70 do 100 pln za os.

·         Dodatkowa oferta armatora w zależności od regionu obejmująca np. kucharza, hostessy lub zaprowiantowanie.

Dodatkowe szczegóły omawiane są zawsze indywidualnie, w zależności od regionu rejsów warunków tam panujących czy wymogów armatorów, aczkolwiek zawsze staramy się by nikt z Was drodzy czytelnicy nie został zaskoczony przez żadne ukryte koszty.

W waszych rękach pozostaje decyzja kiedy i gdzie płynąć bo że macie na to wielką ochotę nie wątpimy.

Załoga Topsailing

Michał + 48 502 569 041

Mariusz + 48 502 836 555

biuro@topsailing.pl

Topsailing.pl – Czarter jachtów / czarter katamaranów / rejsy morskie / rejsy Grecja / rejsy Chorwacja / rejsy Rodzinne / rejsy dla firm / szkolenia żeglarskie

© 2009 – 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.